https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/resources-oneiota.com/jdsports/jquery-1.7.1.min.js
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/resources-oneiota.com/jdsports/bootstrap-collapse.js
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/resources-oneiota.com/jdsports/bootstrap-transition.js
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/resources-oneiota.com/jdsports/jquery.easing.min.js
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/resources-oneiota.com/jdsports/menu.js
Palautukset
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
-
Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettämällä sen takaisin meille postitse.
Voinko palauttaa tilaukseni myymälään?
-
Kyllä! Jos olet maksanut käteisellä, PayPalilla, Klarnalla tai luotto- tai maksukortilla, voit palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään 28 päivän sisällä ostohetkestä. Tuo palautuksesi mukana kuitti maksustasi, jotta myyjämme voivat tehdä maksuhyvityksen. Mikäli palautus täyttää kaikki palautusehtomme, maksu palautuu tilillesi 14 tai maksimissaan 28 päivän kuluessa.
Katso täältä JD Sports myymälien sijainnit:
Etsi myymälä
.
Mihin lähetän palautukseni?
-
Ole hyvä ja lähetä palautus alla olevaan osoitteeseen. Muistathan laittaa palautuslapun paketin mukaan. Jos sinulla ei ole palautuslappua tai ole hävittänyt sen voit pyytää uuden asiakaspalvelusta asiakaspalvelu@jdsports.fi.
JD Internet Returns
Door 2
Michael Faraday Avenue
Kingsway BusinessPark
Rochdale
OL16 4FW
England
HUOM! Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Keskusvarastomme sijaitsee Englannissa, joten huomioithan myös, että palautus on kansainvälinen lähetys.
Miten tiedän, että olette vastaanottaneet palautukseni?
-
Kun palautuksesi on käsitelty lähetämme sinulle vahvistussäköpostin.
Huomioi, että tämä voi mennä roskapostikansioon, jos et ole asioinut meillä aikaisemmin.
Vaihtoehtoisesti voit myös tarkistaa tilauskesi statuksen kirjautumalla sisään tilillesi ja klikkaamalla 'Tilaukseni'.
Miten pitkään palautuksen käsittelyssä yleensä menee?
-
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle vahvistusviestin.
Jos et ole kuullut meistä 10 päivään, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme selvittämään missä palautuksesi viipyy.
Varmista, että annat meille alkuperäisen tilausnumerosi, listan palautetuista tuotteista ja lähetystunnuksen.
Mitä jos en ole saanut maksuhyvitystä?
-
Mikäli olet palauttanut meille jotain saamatta kuitenkaan palautusvahvistusta sähkopostiin tai maksuhyvitystä tilillesi, huomioithan, että palautuksen sekä hyvityksen käsittely voi viedä sen vastaanottamisen jälkeen 72 tuntia. Ota myös huomioon, että toimitusajat ovat pidemmät Suomen ja Englannin välillä kuin kotimaassa. Palautuksen toimittaminen Englantiin voi viedä jopa 10 arkipäivää.
Mikäli et ole saanut sähköpostivahvitusta tai maksuhyvitystä palautuksesi teosta 10 arkipäivän jälkeen, ota yhteys asiakaspalveluun. Etsi palautuksesi lähettämisen yhteydessä saamasi kuitti siltä varalta, ettemme ole vastaanottaneet lähetystäsi. Ilman lähetyskuittia, emme voi hyvittää kadonnutta palautusta.
Jos olet saanut sähköpostiisi vahvistuksen palautuksen onnistuneesta vastaanotosta, mutta et ole saanut maksuhyvitystä seuraavan 72 tunnin aikana ota yhteys asikaspalveluun. Asiakaspalvelun tiedot löydät klikkaamalla Ota yhteyttä.
Liikkeeseen tehdyt palautukset käsitellään välittömästi ja maksuhyvityksen tulisi näkyä tililläsi muutaman arkipäivän sisällä. Mikäli et ole saanut hyvitystä viikon kuluessa, ota yhteyttä pankkiisi.
Olen ostanut tuotteeni JD-likkeestä ulkomailta, voinko palauttaa ne Suomen liikkeeseen?
-
Valitettavasti ulkomailta ostettuja JD-tuotteita ei voi palauttaa Suomen myymälään.
Kauanko minulla on aikaa tehdä palautus?
-
Tehdessäsi palautuksen postitse sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilauksesi. Palautusaika alkaa tuotteiden vastaanottohetkestä. Palauttaessasi tuotteet liikkeeseen sinun on tehtävä palautus 28 päivän sisällä. Mikäli haluat vaihtaa tuotteet, on sinulla 28 päivän vaihto-oikeus, mikäli kaikki palautus/vaihtoehdot täyttyvät.
Voinko vaihtaa ostamani tuotteen?
-
Sinulla on 14 päivän vaihto-oikeus ostamillesi tuotteille. Tuo tuotteet myymälään, jotta voimme tarjota sinulle korvaavaan vaihtoehdon. Jos uusi tuote maksaa enemmän kuin alkuperäinen tuote, maksat vain erotuksen. Mikäli uusi tuote on edullisempi kuin alkuperäinen tuote, hyvitämme sinulle erotuksen.
Emme voi vaihtaa tuotteita, jotka on palautettu suoraan Englannin palautus-osastollemme. Voimme tarjota vaihdon vain tuotteille, jotka palautetaan suoraan myymälään ja mikäli ne täyttävät kaikki palautukseen liittyvät ehdot.
Seuraa meitä