Koti > Apua

Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus

    Usein kysytyt kysymykset

    MINULLA ON ONGELMIA TILAUKSENI KANSSA

    Voit seurata tilaustasi seuraavilla tavoilla:
    1. Mene osoitteeseen www.jdsports.fi/track-my-order/ ja syötä tilausnumerosi sekä tilauksen teossa käyttämäsi sähköpostiosoite tai postinumero.
    2. Klikkaa seurantalinkkiä, jonka lähetettiin sinulle tilausvahvistusviestissä.
    3. Kirjaudu JD-tilillesi osoitteessa www.jdsports.fi/myaccount/login/ ja klikkaa 'Omat tilaukset'.
    Huomioithan, että myymälään tilattuja tuotteita ei voi seurata.

    Jos sinulla on yhä ongelmia tilauksesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

    EN SAANUT TILAAMAANI TUOTETTA

    Toisinaan emme pysty toimittamaan tilattua tuotetta. Tällöin lähetämme sinulle sähköpostin, jossa määrittelemme tilauksesta puuttuvat tuotteet.

    Hyvitämme aina tilauksesta puuttuvien tuotteiden hinnan takaisin tilaajalle. Jos et ole vastaanottanut hyvitystä 5 arkipäivän sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    MINULLE TOIMITETTIIN VÄÄRÄ TUOTE

    Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua palautus- ja hyvitysvaihtoehtojen kanssa.

    TILAUKSENI PERUTTIIN

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilauksen peruuntumisen syyn ja auttaa ratkaisemaan ongelman.

    Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun täällä.

    Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi.

    Huomioithan, että tilauksen teon jälkeen emme voi lähettää tilausvahvistusta uudestaan. Tarkistaaksesi, että tilaus on mennyt läpi, voit kirjautua JD-tilillesi ja siirtyä sivulle 'Omat tilaukset'.

    Jos sinulla ei ole JD-tiliä, etkä vieläkään ole löytänyt tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Varmistaaksesi, että saat sähköpostimme tulevaisuudessa, tarkista, että olemme 'turvallisten osoitteiden' listalla sähköpostissasi ja että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.

    Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta ja haluat palauttaa tilaamasi tuotteet JD-myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitset todistuksen ostotapahtumasta myymäläpalautusta varten.

    Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Tämä koskee myös tilausosoitetta. Suosittelemme, että tarkistat tietosi ennen kuin etenet tilauksen vahvistamiseen.

    Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettää sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät 'Palautukset'-osiosta.

    Asiakas on itse vastuussa postituksesta ja postitusmaksuista. Palautus maksaa 17,90 euroa.
    Kyllä. Jos tilauksesi on kadoksissa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Vaihtoehtoisesti voit tuoda viallisen tuotteen ja kuitin/tilausvahvistuksen johonkin myymälöistämme. Asiakaspalvelijamme auttavat sinua reklamaation tekemisessä.

    Voit lukea lisää palautuksen tekemisestä täältä.
    Loading

    Muita tapoja löytää apua

    Seuraa meitä

    Lahjakortit

    Lahjakortti

    5€-300€

    Lahjakortti on täydellinen lahja.

    Osta lahjakortti

    Myymälämme

    Löydä myymälä

    Löydä lähin myymäläsi, tarkastele aukioloaikoja ja ota selville mihin myymälään voit tilata saadaksesi ilmaisen toimituksen

    Löydä lähin myymälä

    Lataa sovelluksemme

    Shoppaile kellonympäri JDSports sovelluksella. Vastaanotat eksklusiivisia tarjouksia & voit shoppailla vaikka olet liikkeellä

    Lataa App Storesta Lataa Google Playstä
    Me hyväksymme seuraavat maksutavat
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo Entercash logo
    Vieraile yrityksemme sivulla   www.jdplc.com Copyright © 2020 JD Sports kaikki oikeudet pidätetään
    Loading

     
    Takaisin ylös