Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus
Usein kysytyt kysymykset
Ehdot – Christmas Sale -tarjoukset
JD Sports Fashion Finland Oy (yrityksen numero: 2866370-3)
Christmas Sale -alennusmyynti alkaa 24.12.2020 klo 21.00
Christmas Sale -alennusmyynnissä tarjoamme:
1 Jopa 50 % alennusta valikoiduista tuotteista: alennus lisätään automaattisesti ostotapahtuman yhteydessä. Ostaessasi alennetun tuotteen tulet näkemään erikseen sen alkuperäisen hinnan sekä alennetun hinnan.
2. Alennus on merkitty jokaiseen alennustuotteeseen yksilöllisesti. Tarjous koskee vain valittuja tuotteita, joihin on selkeästi merkitty alkuperäinen hinta sekä alennettu hinta. Alennettuja tuotteita löydät kategorioista:
Miesten tuotteet
Naisten tuotteet
Lasten tuotteet
Asusteet
Jalkapallotuotteet
3. Christmas Sale -kampanjan tarjouksia ei voi yhdistää muihin verkossa tai liikkeissä saatavilla oleviin tarjouksiin. Tarjouksia ei voi hyödyntää lahjakortilla maksaessa.
4. JD Sports pidättää oikeuden hylätä kampanjakoodit, jotka ovat väärennettyjä tai virheellisiä.
5. Christmas Sale -kampanjan tarjouksia tai niiden erotuksia alkuperäisiin hintoihin ei voi vaihtaa rahaksi. Palautettujen tuotteiden korvaus tullaan palauttamaan tarjoushinnan mukaisesti. Tämä ei vaikuta asiakkaan lakisääteisiin oikeuksiin. Alennus ei ole saatavissa lahjakortilla maksettaessa.
6. JD Sports pidättää oikeuden (i) peruuttaa tarjouksen milloin tahansa; (Ii) peruuttaa tai hylätä henkilön edun tai oikeuden hyödyntää tarjousta; (Iii) muuttaa näitä ehtoja; ja iv) rajoittaa koodin lunastuksen määrää verkossa.
Tarjoukset ovat voimassa alkaen 24.12.2020 klo 21.00. Huomioithan, että tuotteet joissa lukee ’jopa 40% alennusta’ ovat saatavissa ennen kampanjan alkua, sen aikana ja sen jälkeen.
Voit seurata tilaustasi seuraavilla tavoilla:
- Mene osoitteeseen www.jdsports.fi/track-my-order/ ja syötä tilausnumerosi sekä tilauksen teossa käyttämäsi sähköpostiosoite tai postinumero.
- Klikkaa seurantalinkkiä, joka lähetettiin sinulle tilausvahvistusviestissä.
- Kirjaudu JD-tilillesi osoitteessa www.jdsports.fi/myaccount/login/ ja klikkaa "Omat tilaukset".
Jos sinulla on yhä ongelmia tilauksesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
EN SAANUT TILAAMAANI TUOTETTA
Toisinaan emme pysty toimittamaan tilattua tuotetta. Tällöin lähetämme sinulle sähköpostin, jossa määrittelemme tilauksesta puuttuvat tuotteet.
Hyvitämme aina tilauksesta puuttuvien tuotteiden hinnan takaisin tilaajalle. Jos et ole vastaanottanut hyvitystä 5 arkipäivän sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
MINULLE TOIMITETTIIN VÄÄRÄ TUOTE
Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua palautus- ja hyvitysvaihtoehtojen kanssa.
TILAUKSENI PERUTTIIN
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilauksen peruuntumisen syyn ja auttaa ratkaisemaan ongelman.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi.
Huomioithan, että tilauksen teon jälkeen emme voi lähettää tilausvahvistusta uudelleen. Tarkistaaksesi, että tilaus on mennyt läpi, voit kirjautua JD-tilillesi ja siirtyä sivulle "Omat tilaukset".
Jos sinulla ei ole JD-tiliä, etkä vieläkään ole löytänyt tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Varmistaaksesi, että saat sähköpostimme tulevaisuudessa, tarkista, että olemme turvallisten osoitteiden listalla sähköpostissasi ja että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.
Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta ja haluat palauttaa tilaamasi tuotteet JD-myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitset todistuksen ostotapahtumasta myymäläpalautusta varten.
Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Tämä koskee myös tilausosoitetta. Suosittelemme, että tarkistat tietosi ennen kuin etenet tilauksen vahvistamiseen.
Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettää sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät Palautukset-osiosta.
PALAUTUS MYYMÄLÄÄN
Jos olet maksanut käteisellä tai luotto- tai maksukortilla, voit palauttaa tilauksesi Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään 14 päivän sisällä ostohetkestä. Palautus myymälään on maksuton.
Tuo mukanasi tilausvahvistus tai kuitti ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Henkilökuntamme auttaa sinua palautuksen tai vaihdon kanssa. Mikäli olet tilannut tuotteita JD:n verkkokaupasta, mutta sinulla ei ole tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Hyvitys käsitellään kassalla. Huomioithan, että maksu saattaa näkyä tililläsi vasta 3–5 arkipäivän kuluttua.
PALAUTUS POSTIN KAUTTA
Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta.
Voit palauttaa tilauksesi postitse palautusportaalimme avulla. Klikkaa tästä ja aloita tuotteen palauttaminen.
Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautus maksaa 21,05 euroa.
Kun olemme käsitelleet palautuksesi, maksu hyvitetään sinulle muutaman arkipäivän kuluessa ja asiasta ilmoitetaan sinulle sähköpostitse.
PALAUTUS MAKSAESSASI KLARNALLA
Mikäli haluat palauttaa Klarnalla maksamasi tuotteet, ne on palautettava postitse palautusportaalimme avulla.
Emme tällä hetkellä tarjoa ilmaista postin kautta tapahtuvaa vaihto- tai hyvityspalvelua.
ILMAINEN PALAUTUS MAKSAESSASI PAYPALILLA
- Tee tilauksesi JD:llä ja valitse maksutavaksesi PayPal. Mikäli haluat palauttaa PayPalilla maksamasi tuotteet, ne on palautettava postitse palautusportaalimme avulla. Muistathan säilyttää todistuksen postituksesta.
- Kirjaudu PayPal-tilillesi, valitse palauttamasi ostos ja napsauta "Pyydä palautuslähetyksen maksunpalautusta". Lähetä maksunpalautuspyyntö ja todistus palautuksesta 30 päivän kuluessa.
- Jos pyyntö hyväksytään, PayPal lähettää enintään 30 euron hyvityksen PayPal-tilillesi 10 työpäivän kuluessa. Katso käyttöehdot.

Seuraa meitä