Koti > Apua

Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus

    Usein kysytyt kysymykset

    Käyttöehdot – Joulualetarjoukset


    John David Sports Fashion (Ireland) Limited (yrityksen numero 448434), 3 Burlington Road, Dublin 4. 


    Perjantaina 24. joulukuuta 2021, klo 19.00.


    Joulualetarjouksemme ovat seuraavanlaiset: 


    • Valitut tuotteet jopa 50% alennuksella: tätä alennusta sovelletaan vain valittuihin tuotteisiin. Alennusta sovelletaan tuotteisiin automaattisesti, ja se näkyy sivulla “ennen” ja “nyt” -hintoina. 

    • Valitut mallistot jopa 50% alennuksella: tätä alennusta sovelletaan vain valittuihin tuotteisiin. Alennusta sovelletaan tuotteisiin automaattisesti, ja se näkyy sivulla “ennen” ja “nyt” -hintoina. 


    Huomaathan, että:


    1. Yllä mainittuja tarjouksia ei voi yhdistää muihin verkkosivun tarjouksiin. 


    1. JD Sports pidättää oikeuden hylätä kaikki vilpillisiksi tai pätemättömiksi katsomansa alennuskoodit. 


    1. Jopa 50 % alennus valituista tuotteista on voimassa verkkokaupassa 24.12.2021 lähtien sekä myymälöissä 26.12.2021 lähtien. 

    2. Yllä mainitut tarjoukset ja alennukset eivät ole vaihdettavissa rahaksi, eikä niitä voi siirtää toisen henkilön nimiin. Palautetut tuotteet korvataan niistä maksetulla alennushinnalla. Tämä ei vaikuta asiakkaan lakisääteisiin oikeuksiin. Alennusta ei voi yhdistää lahjakorttiin.


    1. JD Sports pidättää oikeuden (i) peruuttaa tarjous milloin tahansa; (ii) peruuttaa tai evätä tarjous keneltä tahansa; (iii) muuttaa näitä käyttöehtoja; ja (iv) rajoittaa koodien lunastusten määrää verkossa. 


    1. Tarjoukset ovat voimassa 24.12.2021 alkaen. Ale alkaa ensimmäisenä tarjouspäivänä klo 19.00. 

    Voit seurata tilaustasi alla mainituilla tavoilla:
    1. Klikkaa httphttps://www.jdsports.fi/track-my-order/s://www.jdsports.fi/track-my-order/, syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai postinumerosi.
    2. Tarkista seurantalinkki, jonka olet saanut sähköpostiisi, jos tilaus on jo lähetetty.
    3. Kirjaudu sisään JD-tilillesi Tillinii ja siirry Omat tilaukset -valikkoon tai Sauraa tilaustani -sivulle.
    Huomioithan, että myymälään tilattuja tuotteita ei voi seurata.
     

    ILMAINEN palautus myymälään

    Kun olet saanut tilauksesi, sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilauksesi JD-myymälään ILMAISEKSI. Hyvitys käsitellään kassalla. Huomioithan, että maksu saattaa näkyä tililläsi vasta 3–5 arkipäivän kuluttua.Tuo mukanasi tilausvahvistus tai kuitti ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta verkkokauppaostoksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


    Täältä löydät kaikki Suomen JD-myymälät.

    Palautus postitse

    Jos sinulla ei ole mahdollisuutta palauttaa tilaustasi JD-myymälään, voit palauttaa sen postitse. Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautuslähetyksen saapumisessa Englannin varastollemme voi kestää jopa 12–14 arkipävää.Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta.Palautus maksaa 21,05 euroa.Voit palauttaa tilauksesi postitse palautusportaalimme avulla.

    Palautukset, kun maksutapana on Klarna

    Voit palauttaa Klarnalla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla.Emme tällä hetkellä tarjoa ilmaista postin kautta tapahtuvaa vaihto- tai palautuspalvelua.

    Palautukset, kun maksutapana on PayPal*

    Jos maksoit ostoksesi PayPalilla, voit saada hyvityksen palautuslähetyksen maksusta. Löydät lisätietoja täältä.
    Toimi näin:

    1.Tee tilauksesi JD:llä ja valitse maksutavaksesi PayPal. Voit palauttaa PayPalilla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla. Muistathan säilyttää todistuksen postituksesta.

    2. Kirjaudu PayPal-tilillesi, valitse palauttamasi ostos ja napsauta 'Tee palautuslähetyksen maksunpalautuspyyntö'. Lisää lomakkeessa pyydetyt asiakirjat. Jos tiedoistasi puuttuu jokin asiakirja, sinulla on maksunpalautuspyynnön päivämäärästä vielä 14 kalenteripäivää aikaa ladata se palveluun. Voit muokata maksunpalautuspyyntöä kirjautumalla tilillesi, valitsemalla palauttamasi ostoksen ja klikkaamalla lopuksi ”Tee palautuslähetyksen maksunpalautuspyyntö”.

    3. Jos pyyntö hyväksytään, PayPal lähettää enintään 30 euron hyvityksen PayPal-tilillesi 5 arkipäivän kuluessa. Katso käyttöehdot täältä.
    MINULLA ON ONGELMIA TILAUKSENI KANSSA

    Voit seurata tilaustasi seuraavilla tavoilla:
    1. Mene osoitteeseen www.jdsports.fi/track-my-order/ ja syötä tilausnumerosi sekä tilauksen teossa käyttämäsi sähköpostiosoite tai postinumero.
    2. Klikkaa seurantalinkkiä, joka lähetettiin sinulle tilausvahvistusviestissä.
    3. Kirjaudu JD-tilillesi osoitteessa www.jdsports.fi/myaccount/login/ ja klikkaa "Omat tilaukset".
    Huomioithan, että myymälään tilattuja tuotteita ei voi seurata.

    Jos sinulla on yhä ongelmia tilauksesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

    EN SAANUT TILAAMAANI TUOTETTA

    Toisinaan emme pysty toimittamaan tilattua tuotetta. Tällöin lähetämme sinulle sähköpostin, jossa määrittelemme tilauksesta puuttuvat tuotteet.

    Hyvitämme aina tilauksesta puuttuvien tuotteiden hinnan takaisin tilaajalle. Jos et ole vastaanottanut hyvitystä 5 arkipäivän sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    MINULLE TOIMITETTIIN VÄÄRÄ TUOTE

    Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua palautus- ja hyvitysvaihtoehtojen kanssa.

    TILAUKSENI PERUTTIIN

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilauksen peruuntumisen syyn ja auttaa ratkaisemaan ongelman.

    Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun täällä.

    Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi.

    Huomioithan, että tilauksen teon jälkeen emme voi lähettää tilausvahvistusta uudelleen. Tarkistaaksesi, että tilaus on mennyt läpi, voit kirjautua JD-tilillesi ja siirtyä sivulle "Omat tilaukset".

    Jos sinulla ei ole JD-tiliä, etkä vieläkään ole löytänyt tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Varmistaaksesi, että saat sähköpostimme tulevaisuudessa, tarkista, että olemme turvallisten osoitteiden listalla sähköpostissasi ja että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.

    Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta ja haluat palauttaa tilaamasi tuotteet JD-myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitset todistuksen ostotapahtumasta myymäläpalautusta varten.

    Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Tämä koskee myös tilausosoitetta. Suosittelemme, että tarkistat tietosi ennen kuin etenet tilauksen vahvistamiseen.

    Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettää sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät Palautukset-osiosta.

    Voit peruuttaa markkinointisähköpostiemme tilauksen napsauttamalla "Peruuta tilaus" -linkkiä, jonka löydät mainosviestimme alareunasta.

    Voit vaihtoehtoisesti täyttää asiakaspalvelulomakkeemme täällä,  valitsemalla "Kuinka perun markkinointiviestien tilauksen?" Muista sisällyttää koko nimesi ja kaikki sähköpostiosoitteet, joilla haluat peruuttaa tilauksen.

    Tämän aktivoiminen voi kestää jopa 72 tuntia.

    Palauta tilauksesi ILMAISEKSI myymälään.
    Asiakas on itse vastuussa postituksesta ja postitusmaksuista. Postipalautus maksaa 21,05 euroa, p
    alautus myymälään on maksuton.
    Palautus ILMAISEKSI myymälään: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa PayPalilla, Klarnalla, pankki- tai luottokortilla maksetut tilaukset Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään ILMAISEKSI. Palautus myymälään on maksuton. 

    Palautus postitse: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa.

    Tuote tulee palauttaa siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu alkuperäisessä pakkauksessa. 

    Terveys- ja hygieniasyistä emme hyvitä palautettuja alusvaatteita tai uima-asuja, jotka eivät ole myyntikunnossa.

    Personoidut tuotteet hyväksytään palautettavaksi vain, jos personoitu teksti on virheellinen tai jos tuote on viallinen.

    Tavallisesti hyvitämme täyden ostohinnan sekä normaalitoimituksen hinnan asiakkaillemme, kunhan ilmoitus on tullut palautusajan puitteissa. Jos olet valinnut toimitustavaksi pikakuljetuksen, hyvitämme vain normaalitoimituksen hinnan. Jos haluat palauttaa vain osan tuotteista ja säilyttää loput tilauksestasi, sinulla ei välttämättä ole oikeutta toimitusmaksun hyvitykseen.



    Kyllä. Jos tilauksesi on kadoksissa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Vaihtoehtoisesti voit tuoda viallisen tuotteen ja kuitin/tilausvahvistuksen johonkin myymälöistämme. Asiakaspalvelijamme auttavat sinua reklamaation tekemisessä.

    Voit lukea lisää palautuksen tekemisestä täältä.
    Loading

    Muita tapoja löytää apua

    Seuraa meitä

    Me hyväksymme seuraavat maksutavat
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo Entercash logo
    Vieraile yrityksemme sivulla   www.jdplc.com Copyright © 2022 JD Sports kaikki oikeudet pidätetään
    Loading

     
    Takaisin ylös