Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus
Usein kysytyt kysymykset
- Klikkaa httphttps://www.jdsports.fi/track-my-order/s://www.jdsports.fi/track-my-order/, syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai postinumerosi.
- Tarkista seurantalinkki, jonka olet saanut sähköpostiisi, jos tilaus on jo lähetetty.
- Kirjaudu sisään JD-tilillesi Tillinii ja siirry Omat tilaukset -valikkoon tai Sauraa tilaustani -sivulle.
ILMAINEN ja VÄLITÖN palautus myymälään
Palautus postitse
Palautukset, kun maksutapana on Klarna
Voit seurata tilaustasi seuraavilla tavoilla:
- Mene osoitteeseen www.jdsports.fi/track-my-order/ ja syötä tilausnumerosi sekä tilauksen teossa käyttämäsi sähköpostiosoite tai postinumero.
- Klikkaa seurantalinkkiä, joka lähetettiin sinulle tilausvahvistusviestissä.
- Kirjaudu JD-tilillesi osoitteessa www.jdsports.fi/myaccount/login/ ja klikkaa "Omat tilaukset".
Jos sinulla on yhä ongelmia tilauksesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
EN SAANUT TILAAMAANI TUOTETTA
Toisinaan emme pysty toimittamaan tilattua tuotetta. Tällöin lähetämme sinulle sähköpostin, jossa määrittelemme tilauksesta puuttuvat tuotteet.
Hyvitämme aina tilauksesta puuttuvien tuotteiden hinnan takaisin tilaajalle. Jos et ole vastaanottanut hyvitystä 5 arkipäivän sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
MINULLE TOIMITETTIIN VÄÄRÄ TUOTE
Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua palautus- ja hyvitysvaihtoehtojen kanssa.
TILAUKSENI PERUTTIIN
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilauksen peruuntumisen syyn ja auttaa ratkaisemaan ongelman.
Joulun aikana pidennämme palautusoikeuttamme, jotta sinulla asiakkaana jää enemmän aikaa tavaroiden palautukseen. Kaikki 1.11.2022 alkaen ostetut tuotteet voidaan palauttaa 23.1.2023 saakka, kunhan sinulla on voimassa oleva ostokuitti. Muut ehdot pysyvät voimassa.
Huomaathan, ettemme voi käsitellä hyvityksiä myymälässä maanantain 26. joulukuuta ja keskiviikon 28. joulukuuta 2022 välisenä aikana.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi.
Huomioithan, että tilauksen teon jälkeen emme voi lähettää tilausvahvistusta uudelleen. Tarkistaaksesi, että tilaus on mennyt läpi, voit kirjautua JD-tilillesi ja siirtyä sivulle "Omat tilaukset".
Jos sinulla ei ole JD-tiliä, etkä vieläkään ole löytänyt tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Varmistaaksesi, että saat sähköpostimme tulevaisuudessa, tarkista, että olemme turvallisten osoitteiden listalla sähköpostissasi ja että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.
Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta ja haluat palauttaa tilaamasi tuotteet JD-myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitset todistuksen ostotapahtumasta myymäläpalautusta varten.
Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Tämä koskee myös tilausosoitetta. Suosittelemme, että tarkistat tietosi ennen kuin etenet tilauksen vahvistamiseen.
Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettää sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät Palautukset-osiosta.
Voit peruuttaa markkinointisähköpostiemme tilauksen napsauttamalla "Peruuta tilaus" -linkkiä, jonka löydät mainosviestimme alareunasta.
Voit vaihtoehtoisesti täyttää asiakaspalvelulomakkeemme täällä, valitsemalla "Kuinka perun markkinointiviestien tilauksen?" Muista sisällyttää koko nimesi ja kaikki sähköpostiosoitteet, joilla haluat peruuttaa tilauksen.Tämän aktivoiminen voi kestää jopa 72 tuntia.
Asiakas on itse vastuussa postituksesta ja postitusmaksuista. Postipalautus maksaa 21,05 euroa, palautus myymälään on maksuton.
JD Internet Returns
Schaapherderweg 24
Ridderkerk
NL
2988CK
Jos maksoit käyttäen PayPalia tai Klarnaa, tilauksesi lähetetään takaisin varastolle käsiteltäväksi, ja maksu hyvitetään sinulle 3–5 työpäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautus postitse: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa.
Tuote tulee palauttaa siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu alkuperäisessä pakkauksessa.
Terveys- ja hygieniasyistä emme hyvitä palautettuja alusvaatteita tai uima-asuja, jotka eivät ole myyntikunnossa.
Personoidut tuotteet hyväksytään palautettavaksi vain, jos personoitu teksti on virheellinen tai jos tuote on viallinen.
Tavallisesti hyvitämme täyden ostohinnan sekä normaalitoimituksen hinnan asiakkaillemme, kunhan ilmoitus on tullut palautusajan puitteissa. Jos olet valinnut toimitustavaksi pikakuljetuksen, hyvitämme vain normaalitoimituksen hinnan. Jos haluat palauttaa vain osan tuotteista ja säilyttää loput tilauksestasi, sinulla ei välttämättä ole oikeutta toimitusmaksun hyvitykseen.

Seuraa meitä