Koti > Apua

Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus

    Usein kysytyt kysymykset

    Voit seurata tilaustasi alla mainituilla tavoilla:
    1. Klikkaa www.jdsports.fi/track-my-order/, syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai postinumerosi.
    2. Tarkista seurantalinkki, jonka olet saanut sähköpostiisi, jos tilaus on jo lähetetty.
    3. Kirjaudu sisään JD-tilillesi www.jdsports.fi/myaccount/dashboard/ ja siirry Omat tilaukset -valikkoon tai Sauraa tilaustani -sivulle.
    Huomioithan, että myymälään tilattuja tuotteita ei voi seurata.
     

    FREE RETURN TO STORE

    If you have paid in cash, PayPal, Klarna or a credit or debit card, you can return your order to the JD store in Finland within 14 days of purchase. Return to the store is free of charge. 

    Bring your order confirmation or receipt and the products you want to return. Our staff will assist you with a return or exchange. If you have ordered products from JD's online store but do not have an order confirmation, please contact our customer service .

    The refund will be processed at checkout. Please note that the payment may not appear in your account for 3-5 business days.

    RETURN BY MAIL

    You have 14 days to return the order upon receipt.

    You can return your order by mail using our return portal. Click here to start product return. 

    Please note that the customer is responsible for postage and postage. The refund costs 21.05 euros. It can take up to 12-14 business days for our return shipment to arrive at our UK warehouse.

    It takes a maximum of 15 business days to process your return. The credit will then appear in your bank account within 3-5 days. You will be notified by email.

    REFUND WHEN PAYING WITH KLARNA

    You can return the products you paid for with Klarna to the JD store in Finland or by mail using our return portal  .

    We do not currently offer a free postal exchange or return service.

    FREE REFUND WHEN PAYING WITH PAYPAL

    1. Place your order with JD and choose PayPal as your payment method. You can return the products you have paid for with PayPal to a JD store located in Finland or by mail using our return portal . Please remember to keep the proof of mailing so that you can request a refund for the return shipment from PayPal.

    2. Log in to your PayPal account, select the purchase you returned, and click "Request a refund for a return shipment." Send a refund request and proof of refund within 30 days. 

    3. If your request is approved, PayPal will send a refund of up to $ 30 to your PayPal account within 10 business days. See terms of use .

     
    MINULLA ON ONGELMIA TILAUKSENI KANSSA

    Voit seurata tilaustasi seuraavilla tavoilla:
    1. Mene osoitteeseen www.jdsports.fi/track-my-order/ ja syötä tilausnumerosi sekä tilauksen teossa käyttämäsi sähköpostiosoite tai postinumero.
    2. Klikkaa seurantalinkkiä, joka lähetettiin sinulle tilausvahvistusviestissä.
    3. Kirjaudu JD-tilillesi osoitteessa www.jdsports.fi/myaccount/login/ ja klikkaa "Omat tilaukset".
    Huomioithan, että myymälään tilattuja tuotteita ei voi seurata.

    Jos sinulla on yhä ongelmia tilauksesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

    EN SAANUT TILAAMAANI TUOTETTA

    Toisinaan emme pysty toimittamaan tilattua tuotetta. Tällöin lähetämme sinulle sähköpostin, jossa määrittelemme tilauksesta puuttuvat tuotteet.

    Hyvitämme aina tilauksesta puuttuvien tuotteiden hinnan takaisin tilaajalle. Jos et ole vastaanottanut hyvitystä 5 arkipäivän sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    MINULLE TOIMITETTIIN VÄÄRÄ TUOTE

    Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua palautus- ja hyvitysvaihtoehtojen kanssa.

    TILAUKSENI PERUTTIIN

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilauksen peruuntumisen syyn ja auttaa ratkaisemaan ongelman.

    Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun täällä.

    Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi.

    Huomioithan, että tilauksen teon jälkeen emme voi lähettää tilausvahvistusta uudelleen. Tarkistaaksesi, että tilaus on mennyt läpi, voit kirjautua JD-tilillesi ja siirtyä sivulle "Omat tilaukset".

    Jos sinulla ei ole JD-tiliä, etkä vieläkään ole löytänyt tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Varmistaaksesi, että saat sähköpostimme tulevaisuudessa, tarkista, että olemme turvallisten osoitteiden listalla sähköpostissasi ja että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.

    Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta ja haluat palauttaa tilaamasi tuotteet JD-myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitset todistuksen ostotapahtumasta myymäläpalautusta varten.

    Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Tämä koskee myös tilausosoitetta. Suosittelemme, että tarkistat tietosi ennen kuin etenet tilauksen vahvistamiseen.

    Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettää sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät Palautukset-osiosta.

    Voit peruuttaa markkinointisähköpostiemme tilauksen napsauttamalla "Peruuta tilaus" -linkkiä, jonka löydät mainosviestimme alareunasta.

    Voit vaihtoehtoisesti täyttää asiakaspalvelulomakkeemme täällä,  valitsemalla "Kuinka perun markkinointiviestien tilauksen?" Muista sisällyttää koko nimesi ja kaikki sähköpostiosoitteet, joilla haluat peruuttaa tilauksen.

    Tämän aktivoiminen voi kestää jopa 72 tuntia.

    Asiakas on itse vastuussa postituksesta ja postitusmaksuista. Postipalautus maksaa 21,05 euroa, palautus myymälään on maksuton.
    Palautus myymälään: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa PayPalilla, Klarnalla, pankki- tai luottokortilla maksetut tilaukset Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään. Palautus myymälään on maksuton. 

    Palautus postitse: Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa.

    Tuote tulee palauttaa siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu alkuperäisessä pakkauksessa. 

    Terveys- ja hygieniasyistä emme hyvitä palautettuja alusvaatteita tai uima-asuja, jotka eivät ole myyntikunnossa.

    Personoidut tuotteet hyväksytään palautettavaksi vain, jos personoitu teksti on virheellinen tai jos tuote on viallinen.

    Tavallisesti hyvitämme täyden ostohinnan sekä normaalitoimituksen hinnan asiakkaillemme, kunhan ilmoitus on tullut palautusajan puitteissa. Jos olet valinnut toimitustavaksi pikakuljetuksen, hyvitämme vain normaalitoimituksen hinnan. Jos haluat palauttaa vain osan tuotteista ja säilyttää loput tilauksestasi, sinulla ei välttämättä ole oikeutta toimitusmaksun hyvitykseen.



    Kyllä. Jos tilauksesi on kadoksissa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Vaihtoehtoisesti voit tuoda viallisen tuotteen ja kuitin/tilausvahvistuksen johonkin myymälöistämme. Asiakaspalvelijamme auttavat sinua reklamaation tekemisessä.

    Voit lukea lisää palautuksen tekemisestä täältä.
    Loading

    Muita tapoja löytää apua

    Seuraa meitä

    Me hyväksymme seuraavat maksutavat
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo Entercash logo
    Vieraile yrityksemme sivulla   www.jdplc.com Copyright © 2021 JD Sports kaikki oikeudet pidätetään
    Loading

     
    Takaisin ylös