Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus
Usein kysytyt kysymykset
- Klikkaa httphttps://www.jdsports.fi/track-my-order/s://www.jdsports.fi/track-my-order/, syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai postinumerosi.
- Tarkista seurantalinkki, jonka olet saanut sähköpostiisi, jos tilaus on jo lähetetty.
- Kirjaudu sisään JD-tilillesi Tillinii ja siirry Omat tilaukset -valikkoon tai Sauraa tilaustani -sivulle.
ILMAINEN ja VÄLITÖN palautus myymälään
Palauta tilauksesi JD-myymälään ILMAISEKSI. Tilaus käsitellään kassalla välitt&aouml;mästi, ja hyvitys palautetaan sinulle 3–5 työpäivän kuluessa, pankistasi riippuen. Kaikki tilaukset voidaan palauttaa 28 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuo mukanasi tilausvahvistus tai kuitti ja tuotteet, jotka tahdot palauttaa. Huomaathan, että verkossa tehtyjä tilauksia ei voi vaihtaa.
Jos maksoit käyttäen PayPalia tai Klarnaa, tilauksesi lähetetään takaisin varastolle käsiteltäväksi, ja maksu hyvitetään sinulle 3–5 työpäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta verkkokauppaostoksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Täältä löydät kaikki Suomen JD-myymälät.
Palautus postitse
Jos sinulla ei ole mahdollisuutta palauttaa tilaustasi JD-myymälään, voit palauttaa sen postitse. Huomioithan, että asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista. Palautuslähetyksen saapumisessa Englannin varastollemme voi kestää jopa 12–14 arkipävää, ja sen lisäksi palautuksen käsittelemisessä ja hyvittämisessä tilillesi ylimääräiset 3–5 arkipäivää. Sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Voit palauttaa tilauksesi postitse palautusportaalimme .
Palautukset, kun maksutapana on Klarna
Voit palauttaa Klarnalla maksamasi tuotteet Suomessa sijaitsevaan JD-myymälään tai postitse palautusportaalimme avulla. Emme tällä hetkellä tarjoa ilmaista postin kautta tapahtuvaa vaihto- tai palautuspalvelua. Palautus maksaa 18,35 euroa.
Voimme toimittaa arvonlisäverolaskun online-tilauksellesi, kun:
1. Tilaus on toimitettu
2. Sinulla on voimassa oleva arvonlisäveronumero
3. Voimme varmistaa arvonlisäveronumeron
4. Tilauksen laskutustiedot vastaavat arvonlisäveronumeroon liitettyjä osoitetietoja
Jos emme voi validoida tai sovittaa mitään arvonlisäverotietoja tilaustietoihin, voimme toimittaa lähetysilmoituksen, joka toimii ostotodisteena. Jos tilauksesi on jaettu, toimittaisimme yksittäiset lähetysilmoitukset kullekin paketille ja sen sisällä oleville tuotteille.
Jotta voit pyytää arvonlisäverolaskua, lähetä pyyntösi yksi kerrallaan verkkosivustomme "Ota yhteyttä" -lomakkeen kautta osoitteessa https://www.jdsports.fi/customer-service/contact/
Ymmärrämme, että olemme ehkä aiemmin toimittaneet arvonlisäverolaskuja pyynnöstä, mutta olemme päivittäneet prosessimme varmistaaksemme huolellisuuden ennen arvonlisäverolaskujen toimittamista.
Syyt, joiden vuoksi voimme hylätä arvonlisäverolaskupyynnön:
1. Useita pyyntöjä yhdessä "Ota yhteyttä" -lomakkeen lähetyksessä
2. Tilaustietojesi laskutustiedot eivät vastaa arvonlisäveronumeroosi liittyviä tietoja
3. Emme voi varmistaa arvonlisäveronumeroasi
4. Tuotteesi on palautettu
Voit seurata tilaustasi seuraavilla tavoilla:
- Mene osoitteeseen www.jdsports.fi/track-my-order/ ja syötä tilausnumerosi sekä tilauksen teossa käyttämäsi sähköpostiosoite tai postinumero.
- Klikkaa seurantalinkkiä, joka lähetettiin sinulle tilausvahvistusviestissä.
- Kirjaudu JD-tilillesi osoitteessa www.jdsports.fi/myaccount/login/ ja klikkaa "Omat tilaukset".
Jos sinulla on yhä ongelmia tilauksesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
EN SAANUT TILAAMAANI TUOTETTA
Toisinaan emme pysty toimittamaan tilattua tuotetta. Tällöin lähetämme sinulle sähköpostin, jossa määrittelemme tilauksesta puuttuvat tuotteet.
Hyvitämme aina tilauksesta puuttuvien tuotteiden hinnan takaisin tilaajalle. Jos et ole vastaanottanut hyvitystä 5 arkipäivän sisällä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
MINULLE TOIMITETTIIN VÄÄRÄ TUOTE
Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua palautus- ja hyvitysvaihtoehtojen kanssa.
TILAUKSENI PERUTTIIN
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää tilauksen peruuntumisen syyn ja auttaa ratkaisemaan ongelman.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi.
Huomioithan, että tilauksen teon jälkeen emme voi lähettää tilausvahvistusta uudelleen. Tarkistaaksesi, että tilaus on mennyt läpi, voit kirjautua JD-tilillesi ja siirtyä sivulle "Omat tilaukset".
Jos sinulla ei ole JD-tiliä, etkä vieläkään ole löytänyt tilaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Varmistaaksesi, että saat sähköpostimme tulevaisuudessa, tarkista, että olemme turvallisten osoitteiden listalla sähköpostissasi ja että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.
Mikäli sinulla ei ole tilausvahvistusta ja haluat palauttaa tilaamasi tuotteet JD-myymälään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitset todistuksen ostotapahtumasta myymäläpalautusta varten.
Maksun hyväksymisen jälkeen tilausta ei voi muuttaa tai peruuttaa. Tämä koskee myös tilausosoitetta. Suosittelemme, että tarkistat tietosi ennen kuin etenet tilauksen vahvistamiseen.
Jos muutat mielesi, voit palauttaa tilauksen maksutta myymälään tai lähettää sen takaisin meille postitse. Lisätietoja palautuksesta löydät Palautukset-osiosta.
Voit peruuttaa markkinointisähköpostiemme tilauksen napsauttamalla "Peruuta tilaus" -linkkiä, jonka löydät mainosviestimme alareunasta.
Voit vaihtoehtoisesti täyttää asiakaspalvelulomakkeemme täällä, valitsemalla "Kuinka perun markkinointiviestien tilauksen?" Muista sisällyttää koko nimesi ja kaikki sähköpostiosoitteet, joilla haluat peruuttaa tilauksen.Tämän aktivoiminen voi kestää jopa 72 tuntia.
Palauta tilauksesi myymälään ILMAISEKSI.
Postipalautuksella asiakas vastaa postimaksusta ja postikuluista. Postipalautus maksaa 18,35 euroa. Rekisteröi palautuksesi palautusportaalissamme täällä.
JD Internet Returns
Schaapherderweg 24
Ridderkerk
NL
2988CK
Jos maksoit käyttäen PayPalia tai Klarnaa, tilauksesi lähetetään takaisin varastolle käsiteltäväksi, ja maksu hyvitetään sinulle 3–5 työpäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautus postitse: Sinulla on 28 päivää aikaa palauttaa tilaus sen vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely vie enintään 15 arkipäivää. Tämän jälkeen hyvitys näkyy pankkitililläsi 3–5 päivän kuluessa.
Tuote tulee palauttaa siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu alkuperäisessä pakkauksessa.
Terveys- ja hygieniasyistä emme hyvitä palautettuja alusvaatteita tai uima-asuja, jotka eivät ole myyntikunnossa.
Personoidut tuotteet hyväksytään palautettavaksi vain, jos personoitu teksti on virheellinen tai jos tuote on viallinen.
Tavallisesti hyvitämme täyden ostohinnan sekä normaalitoimituksen hinnan asiakkaillemme, kunhan ilmoitus on tullut palautusajan puitteissa. Jos olet valinnut toimitustavaksi pikakuljetuksen, hyvitämme vain normaalitoimituksen hinnan. Jos haluat palauttaa vain osan tuotteista ja säilyttää loput tilauksestasi, sinulla ei välttämättä ole oikeutta toimitusmaksun hyvitykseen.
Seuraa meitä